2012. február 14., kedd

Interjú Joseph Morgannel

Egy interjú Joseph Morgannel, nem mond sok újat, de érdemes elolvasni. :)
Mit várhatunk Klaustól a jövőben?
Joseph: 
- Klaus a nagy gonosz, nem gondolnám, hogy valaha is jó fiút csinálnának belőle a forgatókönyvírók. A 3.évad során a nézők jobban megismerik, hogy miért lett olyan, amilyen. De szívtelen marad, bár néha megvillan benne valami emberi.
Milyen érzés ennyire negatív szereplőt alakítani?
Joseph:
-Nagyon élvezem! Szerintem nekem van a legjobb munkám az egész tévés szakmában. Nincs még egy olyan figura, akit szívesebben alakítanék.
Miből meríted az inspirációt a karakter megformálásához?Joseph:
-Például a zenéből. Sokszor Twitterre is kiteszem, hogy éppen mit hallgatok. A Muse Feeling Good-feldolgozása például szerintem nagyon illik Klaushoz. Ha lenne saját showja, akkor tuti, hogy ez lenne a címzenéje. Hallgatok még klasszikusokat is, és a kedvencem a Rekviem egy álomért betétdalának egy drámai verziója. Szerintem Klaus egy olyan karakter, aki egyébként verseket olvas, és komolyzenét hallgat, már csak abból adódóan is, hogy mennyire öreg. Az mellékes, hogy két dal között szíveket tép ki a helyükről.
...
...úgy tűnik, hogy a filmben nem okoztam csalódást.
De ehhez talán hozzájárulnak a gödröcskéid és az akcentusod is!
Joseph:
-Hihetetlen, hogy mindenki ezzel jön! Komolyan, ez nekem annyira furcsa. Brit gyerek vagyok, Angliában és Walesben nőttem fel, és így beszélek, amióta az eszemet tudom. Nem értem, mit lehet ennyire szeretni az akcentusomon. Amióta híres lettem, mindenki a gödröcskéimről beszél. Vérszomjas vámpírt alakítok, és mégis csak azt látják a rajongók, hogy mennyire "cuki" vagyok...De mindegy: amíg szeretnek, addig egy szavam se lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése